Jäsentilaisuudet

Kokoonnumme säännöllisesti joka kuukauden ensimmäinen maanantai klo 14.00 edellisessä kuukausitapaamisessa sovitussa paikassa.

Tapaamisesta ilmoitamme näillä sivuilla sekä myös edeltävän viikon Kalajokiseutu -lehden toimintapalstoilla.

Kesäkuukausina kesä- elokuu emme kokoonnu säännöllisesti.

Kesäkauden alkamisesta sekä kesäajan mahdollisista tapaamisista ja muusta toiminnasta ilmoitetaan näillä sivuilla  tarpeen mukaan. Seuraa siis sivujamme!

Otamme tapahtumissa valokuvia, jotka voidaan julkaista yhdistyksen nettisivuilla. Osallistumalla tilaisuuksiimme hyväksyt valokuvaamisen ja kuvien julkaisun.

Yhdistys ei vakuuta osallistujia retkillä tai tapahtumissa vahinkojen varalta. Kun osallistut yhdistyksen järjestämille retkille tai tapahtumiin, niin huolehtinet omasta riittävän kattavasta vakuutusturvasta.

Kalajoen kansalliset seniorit ry:n tapahtumia

Päivitetty 19.3.2024 / AJA